Tuesday 8 May 2012

UVa 10324 Zeros and Ones Solution

#include<stdio.h>
#include<string.h>
char s[2000000];
int main()
{
long l,i,j,t,min,max,c=1,temp;
while(scanf("%s",&s)==1)
    {
    l=strlen(s);
    if(l==0)    break;
    scanf("%ld",&t);
        {
        for(i=0;i<t;i++)
            {
            scanf("%ld%ld",&min,&max);
            if(i==0)
            printf("Case %ld:\n",c);
            if(min>max)
                {
                temp=min;
                min=max;
                max=temp;
                }
            for(j=min;j<max;j++)
                {
                if(s[j]!=s[j+1])
                    {
                    printf("No\n");
                    break;
                    }
                }
            if(j==max)
            printf("Yes\n");
            }
        }
    c++;   
    }
}
   

No comments:

Post a Comment